VAD TYCKER DU? KOMMENTERA!

okej, det blev ett till inlägg. Men det är bara för att detta är viktigt.
Jag snackade ju innan om att jag ska göra om typ allting här på bloggen , och nu undrar jag vad tycker ni hade passat? Vilken färg? Hur ska headern se ut? Ska det vara en massa bilder på mig , eller bara någon enstaka? Kvittar hur lite ni skirver bara kom med något fint men enkelt förslag! Och om du inte vill behöver du inte alls lämna ditt namn , bara kommentera något som du tycker passar in.

Kommentarer
Postat av: louise

jag tycker lila och grått eller blått. sån ljusblå blandat med vitt skulle vara fint,med kanske någon blå vit strandbild sen när det blir vår,sommar som header :)

2010-01-10 @ 00:02:33
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0