värmer mig med oboy.

Hemma igen från skolan ! dagen har gått riktigt snabbt. det var någon slags teater om mobbning. det måste vara vääldigt jobbigt för han som stod där framme på scenen helt själv , utan stödord eller nått ;s jag hade iaf inte fixat det :)
höll på att frysa ihjäl på vägen hem från skolan. det är ju svinkallt ute nu! och jag hade bara mina converse , mina tår var typ helt blåa ;o
idag ska jag pluggaplugga & plugga. ska försöka jobba undan en del så jag slipper sitta med det lika mycket de andra dagarna i veckan . men först ska jag ringa till espresso house och se om dom inte har ledig praoplats vecka 18





min väldigt gulliga nalle-puh mugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0