7 juli

godmorgon!
jag väcktes vid tjugo i tio av en telefonförsäljare från amelia. åh så arg jag blev! tänk för en gångs skull på att vissa har lov och då vill man sova. sedan kunde jag inte somna om efter det. idag sticker jag nog en runda till kvidinge och hittar på något skoj. nej, nu ska jag sätta igång en film innan jag går och gör v mig.

förresten, fick en frågan om vart jag köpt mina converse. tror att det var dom nya du menade som kom igår. men i alla fall så är dom beställda från asos.com , för ungefär 420 kr.


idag åker dessa snyggingarna och en massa andra till åhus. LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo det var dom jag menade :) lagom bra pris. var det dyr frakt? Sorry för alla frågor men jag har letat efter ett par låga till bra pris!

2010-07-07 @ 10:53:00
Postat av: fanny

nej tror inte frakten var så dyr, min bror beställde dessa åt mig. men ungefär 60 för frakten skulle jag gissa. kan vara mer, men gå in på deras hemsida så hittar du nog var det är för pris på frakten :)

2010-07-07 @ 16:13:00
URL: http://fancystyle.blogg.se/
Postat av: louise

sv: nawe tack`^^ <33

2010-07-08 @ 22:01:27
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0