it hurts so bad

ett tag sedan jag var här nu ju. har haft fullt upp de senaste dagarna. umgås med mina fina vänner och lever livet. igår fick jag äntligen träffa älsklingarna efter tre veckor! gud vad jag har saknat er. fick se massor av fina bider på eiffeltornet och en massa annat. snackade även med klar i 1,5 h. det behövdes verkligen. dessutom hade dom köpt med en gullig byxdress till mig från topshop. ni får se den när jag använder den nästa gång.
ikväll blir det nog in till staden igen. var där igår, börjar bli trött på alla dessa fetivaler. men det är ju inte så ofta så då får man sluta klaga och sticka dit!


Kommentarer
Postat av: Renée

Rökaren med tändaren i bakgrunden;D<3

2010-08-01 @ 18:15:17
Postat av: fanny

haha, det skulle allt varit så! :)

2010-08-01 @ 21:14:37
URL: http://fancystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0