i'm the corner of the street, so i'm not moving...

ojdå, ett tag sedan jag skrev här nu. men tiden går snabbt som attans när man har kul. denna helgen har jag spendreat med mina fina vänner här i åstorp för det mesta på torparedagarna. marknad som är här en gång om året. var nog roligare förra året, fast hade kul denna gången också. vi har svettats, skrattat, krängt mat, solat och mycket mer. härligt!
idag blev det helsingborg med klara. en liten runda till gröningen fast där var det ganska blåsigt och molnigt så vi stack hem hit igen och gick en liten runda i byn.
försöker bota det jag har tryck i mig denna helgen med lite vatten nu. var ganska länge sedan jag tränade nu också. hehe, dåligt fanny, DÅLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0