last night

igår var kul, men hade verkligen inte klarat mig utan tjejernas hjälp. tacktacktack. vi körde inte på den vanliga stilen, utan vi grillade och sedan hade vi jordgubbar. eller ja alla stod i kylskåpet och åt, ingen orkade riktigt ta ut hela skålen. jag försökte lära mig att åka skateboard, det gick inte så bra. fick spink i foten också gick strumpan isönder haha lyckat. när alla hade stuckit hem stack jag, amanda, klara & juhlia ut en runda. amanda trillade och trodde att hon skulle bli blodförgiftad av smutsen hon fick på såret hihi. vi träffade även några killar. och eftersom att vi hade glömt äta glassen innan på kvällen, satte vi fyra oss ute på altanen inatt med ett glasspaket och fyra skedar. undrbart mysigt. om man bortser från dom dåliga delarna på kvällen hade jag jättekul. tack för alla som ville komma hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0