en förkyld fanny

sönday idag, yes. och man ska ställa fram klockorna en timme. glöm inte det! alltså kommer denna dagen gå otroligt snabbt.
tillbaka till verkligheten nudå. kom precis innaför dörren efter att ha varit ute på den vanliga rundan , som jag göra varje helg och har gjort i bara sisådär ett år helt själv. anteckna själv :) sov riktigt dåligt inatt för att jag är riktigt förkyld på riktigt! alltså inte på låtsas höhö. det värsta är att jag är täppt i näsan så jag kan knappt snyta mig ju... blir nog ingen träning ikväll då alltså.
ska upp och lämna filmen jag lånade igår och se om jag kan hitta en lite billigare att titta på idag. är inte på humör för någonting seriöst idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0