städar'n

tar en liten paus från allt städande. och gud vad tråkigt det är! tänk då mamma som gör detta varje vecka... shitshitshit. snart har jag både damsugat och torkat alla golv i detta huset. så duktig jag är :)
ska kolla på gossip girl vilken tid det nu är. missade det förra gången ;( så kan ma heller inte se det på webben. man kan se typ alla andra program där och såklart inte det...
aja, överlever. fixade lite med headern innan. den andra kändes alldeles för enkel. känns som att jag bytar header hela tiden nu. kan aldrig bestämma mig ju. men vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: louise

Oh vad fin headern är ! :D <33

2010-03-14 @ 20:45:43
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0