vårkänsla.



ser ut som skit idag. höll på att somna under flera lektioner. pallade verkligen inte göra v mig imorse så blev en ny gosig tjocketröja och thigts. inte ofta det händer.. till och med annika (min lärare) frågade hur jag mådde idag och jag bara hurså? så sa hon att jag så riktigt trött ut eller att jag lyssnade på hon väldigt intensivt så sa jag såklart att jag lyssnade intensivt. höhö.
på lunchrasten spelade jag och louise i ett lag mot felicia och klara i motståndarlaget pingis. man kan ju tyyyyp säga att jag och lollo ägde ut dom två ^^ men dom bara fuskade hela tiden.. så ja vi vann! :)

riktigt underbart väder ute. känner bara för att lägga mig och sola, fast riktigt så varmt är det dock inte ;( men har vidöppet fönster och vädrar. ska gå ner där nere nu och plugga på biologiprovet som vi har på fredag.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0