14 år - 15 år.

skrev precis några rader i min praodagbok. det är en uppgift vi har från skolan, man skriver ner vad man gör under dagens lopp , vad som är bäst och sämst osv..
imorgon är det den 6 maj. en underbar dag, jag fyller 15 hela år! också firar min tandställning en hel månad. åh tänk vad tiden går snabbt numera.. känns som igår när jag var så spänd inför min 14-årsdag. kommer ihåg att jag och familjen var nere i malmö så att jag kunde gå i de effärerna som inte finns här på nära håll. undrar vad jag får imorgon? hoppas verkligen på att det blir en systemkamera. har velat ha en sån så länge jag kan minnas nu. får hoppas på det bästa.
nu ska jag göra mig färdig för sängen sedan blir det grey's anatomy & imorgon när jag vaknar är jag 15 år.


alla förändras, här skulle jag och min bästa vän göra premanentning i våra hår.

Kommentarer
Postat av: Oana

Grattis på 15-års dagen Fanny!!:D:D:D:D:D

2010-05-06 @ 17:17:15
URL: http://justmyself.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0