29 november

Hade en riktigt stressig morgon innan jag väl kom iväg till skolan. Men det är tur att det fins fina människor som kan lugna ner en när det behövs. Och det var nog tur att jag skaffade en ny jacka. Det behövs tusen gånger om! Har varit snöstorm här nere i skåne den senaste vecka. Folk säger att denna vintern kommer bli ännu värre än förra. Jag vill ha sommar.. Men all kyla får mig att tänka på julen och det är riktigt mysigt det också! Får jag tid lite senare ikväll tar jag på mig mössa, vantar också följer kameran med ut på en fotorunda i det kalla - tills dess får ni nöja er med mig på bilderna.


Önskar man hade fått användning för dessa snygga glajjorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0