Let me live, love and laugh

Längesedan jag var här nu. Skolan tar nästan upp all tid som finns. På kvällen när man är klar med allt är man död och stupar i sängen tidigt...
Slutade tidigt idag och följde med mamma till landskrona för att köpa en hylla. Så har jag läst lite ur Ondskan nu och snart ska jag släcka ljusen och göra mig redo för att vakna upp fär en ny härlig dag.
Måste påminna er om att jag har haft bloggen i exakt ett år på fredag! Trodde aldrig någonsin att jag skulle ha bloggen så länge. ;)
Vintern har verkligen kommit, känns som 10 minus när man tar cykeln till skolan om morgnarna. Bäst att vänja sig nu, har några månader framför mig. Stort plus att jag införskaffade mig en ny jacka som passar bra i kylan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0