Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka

I det tidigare inlägget som jag skrev att jag inte har något att dölja, trodde jag att ni förstod att ni inte behöver överdriva? Herregud, att folk bara håller på sådär.. Ville ha lite tips om vad man kan skriva om.

Träningen nu ikväll gick jättebra, svettades och mådde riktigt bra! Kommer sova extra gott inatt för att jag kämpade så hårt på träningen.

Ska sätta igång en film och krypa ner under täcket. Måste lägga mig i tid idag, då jag ska gå upp allllllldellleees för tidigt imorgon. Ska på min praktikvecka nu, må-fr. Ska vara på Maxi i Hyllinge. Haha, kom gärna och hälsa på vetja!

Också en sista sak, jag tycker att ni ska klicka er in HÄR och spekulera bilden. Min kära vän Juhlia har spöken på sitt rum..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: juhlia

haha! kan du ge dig någon gång :O ?<3

2010-10-11 @ 19:49:44
URL: http://juhliawarmiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0