Somwhere in Brooklyn

Har bara gått runt och tänkt på den HÄR söta saken hela dagen. Och den ska bli min, åh vad jag älskar kläder... Klart vill man ha pengar till allt, men hade man haft jättemycket pengar hade det tillslut blivit tråkigt att handla för att då hade man inte haft något att längta efter. Eller hur?
Skolan har varit bra. Belv nöjd som tusan med politik provet som vi hade förra vecka. Och jag har nu bestämt mig att jag ska anmäla mig till att vara lucia i skolan. Får hoppas att jag blir det, annars blir det lite pinsamt. Ikväll är det utvecklingssamtal och det lär gå bra. Nu ska jag läsa kemi, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag är 173, 174 :) det gör väl ingenting att man bli längre än alla andra? Varför ska man vara som alla andra lixom? Det är ju riktigt snyggt att vara lång!

2010-10-04 @ 21:50:55
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0