22:32

Tränade innan skönt. Var inte alls på humör för det men så när man väl hade kommit igång var det roligt.
Jag har fått massor och då menar jag massor av saker eller saker och saker, haha kan väl kalla det utslag som man får i min ålder som jag hatar mer än någonting annat på denna jorden. Dom har verkligen inte bara sådör gått förbi och hälsat snabbt. Nejdå, kommer dom då stannar dom. Dessa varelser kallar sig för finnar. Inte kul, och ja min gnällröst är på nu inte kul, men sant...  Nästan så att man inte vill ut. Bara stanna här inne så ingen ser en.

Nog om det! Lite ändrade planer, sticker till väla imorgon med babsen efter skolan.
Nu tänkte jag måla naglarna svarta (alleles för längesedan sist!) , och titta på Kenza & Tyra show's första program.
Har ni sett det, vad tyckte ni?

Godnatt och sov gott söta varelser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0