4e september

HEJSANSVEJSAN!
Känner verkligen att jag rent ut suger på att uppdatera här. Men sånt är livet... Jag försöker faktiskt minska tiden att sitta vid datorn och det funkar! Fast ska sluta med det, ni blir ju ledsna då har jag hört. Haha, ska sluta med mitt onödiga babbel nu.
Idag fick vi håla på första lektionen så jag passade på att ta en extar sovmorogn och sova till halv åtta. Riktigt härligt! Sedan hade vi några lektioner och slutade runt tre. Stack in till stan vid fyra med Juhlia, åt god mat och avslutade men en stor och varm chailatte. Sedan blev det en kort runda till kvidinge nu ikväll.
Sitter under täcket nu och har precis tryckt ner två mackor i magen.
Hörs mer imorgon.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0