Everything is alright

Hejsansvejsan. Sitter här och lyssnar på Eminem förfullt. Och är supermätt av middagen. Alltså kan ni förstå hur mycket man saknar helgerna på vardagarna, sedan på helgerna saknar man vardagarna, att träffa fint folk i skolan och allt det där. Man får lära sig att göra det bästa av nuet istället, tycker jag. Längtar man alldeles för mycket, rinner bara tiden ut och man sitter där helt gråhårig på ålderdomshemmet, 75 år gammal och undrar vartfan ens ungdomstid tog vägen? Det är en hemsk tanke att tänka för långt in i framtiden tycker jag. Sånt här brukar snurra runt i mitt huvud och nu kände jag att jag var tvungen att skriva ner det!

Ska byta om till jamas och titta på Gossip Girl säsongerna från början, det var ett tag sedan man säg då när Serena kommer tillbaka och alla är så sura på henne. Men blev tipsad om en hemsida och delar såklart med mig till er. HÄR kan ni alltså hitta serier och massa filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0