4 fina

Tänkte leta upp ett par snygga inköp på några hemsidor på internet. Tog mig ganska lång tid, och jag hittade bara 4 fina nu.. Men de jag visar här kommer från nelly.com/asos.com. Ett par hemsidor som jag ganska ofta handlar på. Nelly har endast frakt 2-3 dagar Asos har dock lite längre. Men det positiva är att det är inte så många som bär dessa kläderna och det är någonting som jag gillar. Även om jag inte bryr mig sådär jättemycket om någon av mina kompisar skulle ex. köpa samma tröja som mig.
Befinner mig fortfarande i långklännings-koma. Gudarnas vad det ser härligt ut att gå runt på stan med en sådan och matcha med converse och Ray-Ban. En perferkt sommaroutfit. Men nu är vi inte riktigt där ännu så därför tog jag med en mysig stickad kofta också som man kan ha till en helsvart outfit, som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Oana

Haha gillade alla förutom den sista, med långklänningen XD

2011-02-09 @ 21:31:51
URL: http://justmyself.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0