2011

Första januari. En ny och början på ett år som i mina tankar blir minst lika bra som förra. Lämnar det förflutna bakom mig, och går vidare. Hade skitkul igår i västra broby med mina närmaste vänner. Allting blev helt perfekt. Fick i mig en massa skratt. Tack så jäkla mycket för en perfekt start på 2011.
Imorse vaknade jag hos Juhlia, där alla mådde skit. Vi steg upp och fick i oss frukost. Sedan spenderade ett par timmar åt att skratta åt ETT klipp från tvserien "mia & klara". Slänger upp det senare så ni får er ett skratt. Vi tog en sväng om om Oj för att få i oss lite nyttigheter. Och denna gången menar jag färsk frukt, det var hur gott som helst och det behövde vi verkligen! Känner mig ren och fräsch efter en behövlig dusch. Ikväll stannar jag hemma och myser med en säsong Gossip Girl och levande ljus.
Har tyvärr bara bilder från innan vi stack till festen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0