Club can't handle me

Hejsan. Det är så jäkla kämpigt att gå upp om morgnarna. Kommer ta ett tag till innan jag ställer in mig på rätt tider. Varje morgon när mobilen plingar tänker jag alltid "varför inte bara ligga kvar under världens mysigaste täcke i nåågra minuter till?" Ja sen förstår ni hur det blir.. Jag springer iväg till skolan, och igår lyckades jag halka och trilla. Hehe, så ser det ut för mig när jag ska iväg till skolan och överhuvudtaget PASSA EN TID. En sak Fanny Ingelsson inte är duktig på. Fast beror på vad man ska passa också.
Jag är så gott som förlamad av denna hårda träningen. Inte bra att ta uppehåll från träningen. När man kommer igång med den igen kan man knappt sätta sig ner. Både jag Juhlia och Renée har hela dagen fått hjälpa varandra upp från trappor och stolar i skolan för denna träningsvärken. Känns bra men idag vilar jag dock min lilla kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0