Day 18 & Day 19

Day 18 - Your favorite birthday
Eftersom att jag fyller år på våren, (den finaste årstiden enligt mig) minns jag de som vackra. Blommor slår ut, det börjar grönska och solen tittar fram mer och mer. Har inte en bästa födelsedag heller. Denna listan är inte för mig känns det som. Men när jag fyller år blir jag uppvaktad med presenter. Vi äter tårta också bestämmer jag vad vi ska äta till middag. Finns ingen som är bättre än den andra utan jag har alltid varit så glad över att fylla år. Få fina saker och många gratulationer.

Day 19 - Something you regret
Att jag påverkas väldigt mycket av andras åsikter. Jag har svårt att bestämma saker själv. Ett exempel är nu när jag till hösten ska börja på gymnasium. Vilken skola ska man ta och vem ska man lita på? Varför inte istället gå efter magkänslan och tro på sig själv. En sak som jag har väldigt svårt för. Att tro på mig själv. Annars har jag inte under mina 15/½ år gjort någonting jag ångrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0