Day 20 – This month

För exakt en månad sedan var det måndagen den 6 December. Jag var helt off efter en tuff helg, stressad till franskaprovet som jag hade dagen efter. Räcker det att jag säger att det gick som det gick? Alltså inte bra. Men man lär sig av sina misstag. Det provet var också det sista på höstterminen i nian. Sedan fick vi lov. Jullovet är nog det mysigaste lovet enligt mig. Det var julafton och nyår. Bägge lika bra och för jävla roliga! Utöver det har det varit sena nätter med kompisarna, alltförmycket onyttigheter - med alltförlite träning, dagar då man inte har gjort ett skit och endast rest sin röv för att gå på toa eller äta. Vi har varit på bio och längtat till sommaren när man kan gå halvnaken dag ut och dag in. Har legat hemma och varit sjuk. Besökt mellandagsrean och kommit hem med inköp, fast dock inte från rean.. Kort sagt, en bra månad.


Jag och Frida nyårsafton vid tolvslaget. BLÅSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0