Everybody dance and sweep

Drömde konstiga drömmar inatt. Ena sekunden om en sak och andra om en annan sak. Vaknade flera gånger och vände och vred på mig. Gick upp vid halv tio i alla fall. Tog med mig sykelt och tidningarna ut. Men undrar vart alla i Åstorp håller hus idag? Var inte många som öppnade när jag kom och knackade på deras dörrar. Jag menar gamla tanter sover väl inte till 11 på en lördag? Det är vid den tiden de ska ha varit vakna nästan halva sin dag.
Det regnar idag och isen tittar fram. Lite eller mycket läskigt att bege sig ut. Mina ben är inte något att snacka om. Hej träningsvärk! Men det känns bra.
Ska fixa en kopp te och lägga mig i soffan tills slöfockarna har dragit sig upp ur sina sängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0