Filip flyttar hemifrån

Åh vad jag rent ut sagt älskar livet. Dagarna i skolan rullar på i positiva banor, träningen går super och jag bara lever i det liksom. Vill inte förstöra detta nu. Haha ganska kul att titta på andra när man är på gymmet. Ena står framför speglen och tittar på sina armar i speglen när han/hon lyfter tyngder, en annan springer på rullbandet och läser tidingen, en tredje bara är där för att vara där och snacka med sina kompisar. Och jag är någonstans där i mitten av allting.. Nog om det.
Imorgon vid sjutiden hoppar storebrorsan på bussen som tar honom till Norge närmare bestämt Oslo. Hans två halmstads-kompisar är redan där och har fixat lägenhet. Kommer bli tomt att inte ha någon att bråka med och slå high-five stup i kvarten. Å andra sidan är han 21 år så.. Får hoppas på ett och annat besök där inom en snar framtid. Har turen att jag smsar gratis till honom i alla fall. Och han kommer hem till sommaren igen om inte några småbesök innan dess.
Godnatt mina fina. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0