Magont blandat med skolan och livet

Åt syltmackor innan och försökte bota magen. Har jädrans ont i den och har haft det att tag. Blandar man magen med skola får man en blandning som inte funkar. Skolan går på mina nerver men jag måste göra mitt bästa av situationen. Det är nu jag skall ligga på topp hela tiden och verkligen göra mitt allra bästa. Var supermotiverad efter jullovet och det har bara gått 2,5 veckor... Måste hitta en morot av något slag. Att skriva om allt plugg här på bloggen gör inte saken bättre. Den är snarare till för att jag ska känna mig avslappnad och göra någonting jag älskar. Skriva.
Känns som att livet går två steg bakåt och ett framåt hela tiden. Men hur vore livet om det var som en dans på rosor alla åren man lever? Men denna tiden på året är nog en depp period. Man är hela tiden lite efter och hänger inte med i alla svängar. Det är mörkt och grått ute. Önskar mest av allt att det var sommar, å andra sidan vem gör inte det? Lite av alla mina tankar som snurrar runt i mitt huvud varje dag. Ville bara dela med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0