Dreams and wishes

Jag ligger och tänker på mycket ikväll. Främst vad jag kommer drömma om.. Inatt, (förra natten) drömde jag att jag blev jagad på ett tåg och skulle bli dödad av en kille som jag känner. Han tittade på mig med sina bruna ögon och sa att han verkligen skulle döda mig. Det slutade med att jag vaknade precis innan han satte pistolen mot mitt huvud kallsvettig i sängen. Så glad att jag vaknade. En ganska djup dröm. Då hoppas vi på bättre drömmar inatt!

Är så jäkla taggad inför imorgon. Så längesedan jag festade "på riktigt" nu.. Typ i somras var senast? Ja någonting sånt. Har fixat ledighet från mitt lilla helgjobb också så jag får sova ut ordentligt!



Last summer at Juhlia's place, by me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0