Inlägg 209.

Känns som att jag haft bloggen i evigheter nu. Men det är oftast jättekul att blogga tycker jag. Och som louise skrev, man känner sig nästa stressad om man inte bloggar. Det blir som ett beroende på nått sätt. Om jag får säga min egen åsikt så intresserar mig bloggar som har bilder till iaf 85% till sina inlägg. Man hänger med i vad det handlar om, men det är ju inte alltid som man ha en passande bild. Men det kvittar ju egentligen.

Ja, tillbaka till verkligheten nu. Tränade nyss, känner mig som en ny och frisk människa nu. Ska se om jag inte kan sätta igång ett till avsnitt one tree hill. Det är en engelsk hemsida som jag tittar på. Utan text och allt. Så kan man bara kolla på 72 minuter och sedan får man vänta i 54 minuter. Så det är lite jobbigt när den ibland stannar mitt i ett avsnitt.

pussar & godnatt / f.





Kommentarer
Postat av: louise

sv: FANNY DUDUDUDU ÄR SJUKT SÖT ! ps. gillar oskar dig ;d ? <3

2009-12-10 @ 21:53:48
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0