tröööööööööööööööööööööööött.

Vet att det inte har blivit så många och bra inlägg på sistonde menmen. Det är lov nu och då ska man ha roligt, umgås med sina vänner och inte sitta här och mögla. Förlåt om jag låter sur, men är bara väldigt trött just nu.
Sov hos klara inatt med juhlia. Vi hade väldigt skoj. Har nog inte haft så roligt med er på läänge. Var uppe till typ halv fyra, jag och juhlia delade på en uppfällbar säng som knakade så in i helvete, vi nördade oss i rat on the run, skrattade riktigt mycket.
Sen vid halv elva idag vaknade vi. Gick upp käkade fixade oss, tog tåget in till helsingborg. Gick även där på rea, det enda jag hittade var en kofta som faktiskt var på rea men kände att jag inte behövde den och orkade inte slösa pengar mer. Vi gick faktiskt rätt så mycket idag, vi gick även bort till söder till bion och köpte biljetter till new moon. Sen gick vi i helsingborg några timmar, riktigt mysigt vill jag säga. Tjock vinterjacka, stor halsduk och tummevantar gör allting så mycket mysigare! Vi åt på grafitti , jag och juhlia bjöd faktiskt klara på både bio och mat för att detta var hennes födelsedags-present. Egentligen skulle vi gjort detta för några veckor sedan men då blev allting helt misslyckat, så jag tyckte att det var bra att vi väntade tills idag så att allting blev helt perfekt (:
Nu är jag helt trött och helt slut och helt slut som artist som pappa brukar säga, men ska äta lite nu och sen blir det att nanna för att det behöver jag verkligen.

Pussar / f.




sommarben ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0