en helt vanlig tråktråk dag.

Hemma nudå. Tvättat bort sminket och allt.
Så jäkla skönt att det inte är någon konfa idag. Slippa allt prat om gud och blablabla....
Men känns som att jag behöver ta lite nbya foton så ska göra det snart, såklart ska jag också lögga upp dom här. Sedan blir det plugg. Och kanske eller jag tror det sticker ut å tränar. Ja, förresten var ju ute igårkväll med ett par exktra kilon på kroppen när jag var ute. Och jag kan bara säga att det känns verkligen i kroppen efter det.

btw: jag tittade på alla mina bilder som jag har tagit med min webcam, och nej gud i början var det några videos på mig, juhlia och klara. riktigt roliga var dom! haha sötnosar<3




alldra första bilden jag tog med denna datan , höhö rätt så stor skillnad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0