från tandställning - till michael jackson filmen

Just nu försöker jag att dra ut en av mina två mjölktänder som jag har kvar. Haha det går inte så bra , och om jag inte har dragit ut dom två tänderna om typ tre månader när jag ska till tandläkarn så ska dom dra ut den. Och gissa varför? Jo , för att jag ska ha tandställning. Och troligtvis så kommer jag endast ha där uppe. Hur miffat kommer inte det att se ut. Men det finns en positiv sak med att jag ska ha den och det är för att mina framtänder är lite konstiga. Ena tanden går över den andra så dom kommer säkert att bli jättefina. Det hela började med att jag skulle till tandläkarn för att sätta dit ett gulligt tandsmycke. Från tandsmycke till tandställning. Jag säger bara USCH. Tän när man flinar, då visar jag alltid mina tänder eller oftast. Och tänk på skolfotot!




Efter många om och men så har jag nu bestämt mig för att jag ska se den nya mj-filmen. Alla säger liksom att det är skitbra och den går ju bara i två veckor så att då får man passa på. Det är väl en dokumentär eller jag mamma sa det hehe. Men det skulle väl vara en massa klipp som dom har satt ihop på honom under sin karriär. På trailern verkade det som de.
Och för er som inte sett trailern så kommer den här


Kommentarer
Postat av: louise

det kommer gå bra, du kommer se ut som en drottining i den ;d<3

2009-11-02 @ 08:28:07
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: fanny

nawe, tack sötnos<3

2009-11-02 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0