händer ikväll gott folk? :)

Hela denna dagen har jag bara suttit framför denna datan. Och gjort ingenting annat. Kollade knappt på filmen höhö^^
Fick sms av klara så vi två och juhlia kanske, bara kanske sticker till kvidnige ikväll igen. Innan har jag tyckt att det är sjukt tråkigt där men nej absolut inte. Man har ju mycket roligare där:)
Nu ska jag fortsätta att kolla på fina kläder på nätet. Om man bara hade jättejättemycket pengar så hade jag varit lyckligt lottad!
Men hörs mer sen och berättar om kvällens planer då också.

& vet ni, nu har jag jätteont i mina käkar;s asså dom vid munnen, kanske någon som vet vad det beror på? har aldrig haft ont i dom innan;o




bild från gran canaria, typ ett år sedan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0