hej måndag!

Sitter här och mumsar på glass och dricker te. Har även tänt ljus, så mysigt.
Hann inte blogga imorse och det ber jag om ursäkt för. Men gaah, innan jag väl kommer hemifrån. Gick upp i tid imorse men när man väl är färdig så bara springer tiden iväg ju. Cyklade tjugo över och vi började fem i halv. Stressigt!
Har fortfarande inte fått tankarna bort från den sjukt läskiga filmen som jag såg i lördags. Jag tror faktiskt att den är verklighetsbasserad, pappa säger att den inte är det. Eftersom att dom dog i filmen och då hade man tydligen inte fårr visa den? Aja, alla säger iallafall det.
Nu ska jag kolla färdigt på one tree hill och sedan fortsätta plugga till provet.
Pussar så lovar jag er att vi hörs mer sen.






Fanny <3 Nalle Puh = sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0