I'm lost whitout you.

Hemma efter en underbar dag i skolan. Först på provet gick det toppen, det var kanske bara typ en som jag inte svarade på. Sen på biologin så skulle Lars iväg så vi slutade en halvtimme tidigare, på rasten mellan biologin och luncen hände det en massa saker, som jag absolut inte får berätta här haha. På matten dådå klara skulle stämpla sverige på sin kind så att hon ritade med svart penna på en fem-krona, sedan skulle hon tvätta bort det då blev det ett stort svart streck på typ hela kinden hahahaha, kan inte sluta tänka på det. Och sedan var det sista timmen syslöjd, stickar fortfarande på mina gulliga vantar. Men vill bara framföra en sak: Louise, din mössa är oförglömlig. Tiden jag och din mössa hade tillsammans är verkligen ett minne för livet.<3
Tillbaka till verkligheten nu då, åt precis lite och nu ska jag ut och fota lite naturbilder. Sätter i musik i öronen så att det inte blir tråkigt. Och ja, mössa , halsduk och vantar är ett måste nu.
See yaa.


By: Fanny Ingelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0