Kavaj-Fanny.

Hejsan! I skolan idag var det sån brandutryckning, så vi fick gå ut på fotbollsplanen. I regnet! Och i gråset var det såklart lerigt, så hade ju jag såklart på mig mina vita converse. Helt leriga är dom nu. Men är det bran då sär det. Inget att göra år saken. Fick iaf stå på Oskars stålhetta-skor ute på gräset, snällt. Det tog på engelska lektionen och vi skulle ha prov. Så vi fick göra så långt vi hann så fick man fortsätta på torsdag. Inte för att jag har något mot det men man kan ju läsa på mer och man vet typ vilka frågor det var och sånt.
Nu sitter jag här och äter, ska sätta igång ett avsnitt One Tree Hill. Sen ska jag plugga franska. Så jäkla skönt, vi har nästan ingen läxa denna veckan om man jämför med för två veckor sen eller något då vi hade tre prov. Jobbigt som f*n. Glömde säga innan att vi fick reda på våra resultat på fysik provet. Och jag fick VG, 28/33 poäng. Jag blev supernöjd!



Såhär såg jag ut idag.

Kommentarer
Postat av: louise

haha. tur så slapp jag det , snygg kavaj :D<33

2009-11-10 @ 16:29:37
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: fanny

men, tack lollo:)<3

2009-11-10 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0