klarajuhliafanny forever.

Det har varit vi sedan femman. Tänk tre år. Sjukt att vi håller ihop i ur och skur. Vi har en helt annan humor än typ alla andra, inte alla men väldigt många förstår inte våran humor. Och sedan fattar jag inte hur vi kom på den. Det var typ i sexan som juhlia började säga en massa konstiga saker. Sedan har det fortsatt och här är vi idag men en hel massa nya ord som typ ingen annan än vi tre fattar. Konstigt nog har klara stannat för att innan när juhlia och jag var mindre var detalltid en som var typ ¨bästis¨ med mig och juhlia. Typ i tvåan var det Zahra, sedan var det Sanna i typ kanske fyran och sedan i femman var det Diana. Saknar alla gamla kompisra sjukt mycket, det känns som att jag börjar umgås mer med er som jag inte är med lika mycket. Man har en massa att prata om. Men det jag skulle komma till var, det finns jättemånga fler kompisar jag har som har hållt ihopa sedan långt tillbaka. Men vi tre, vi har alltid varit tillsammans. Jag och juhlia sedan dagis och klara sedan femman. Felicia har också hängt med länge hon sedan lekis tror jag. Ni kan kalla oss fjortisar, töntar, mesar , men en sak vet jag - och det är att det alltid kommer att vara vi. Alltid i all evighet, så kvittar det vad som än händer jag finns här för er och jag hoppas ni finns för mig när jag behöver er.
Jag älskar er med hela mitt hjärta.
klarajuhliafanny <3



Kommentarer
Postat av: juhlia

fanny , du kommer alltid vara en del av mitt hjärta. Vet att vi aldrig kommer släppa taget om varandra. Men om det nån gång skulle hända, så skulle jag isåfall aldrig glömma dig! <3. DuÄrUnderbar.<3

2009-11-10 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0