nu ska jag sova.

jeppjepp, så sant som sagt ska sova nu. Trött, men måste verkligen läsa i världens tåkigaste bajsbok haha skojjade. Men ska fortsätta läsa ur min klassiker bok. Den heter "En liten prinsessa" , och det är verkligen sjukt tråkig. Har kanske 60 sidor kvar så nu är det bara till att kämpa in i det sista.
Tittade på Desperate Housewifes nyss. Gaby, en av tjejerna i serien. Skulle hemundervisa sin dotter och det sluta med att de brottades. Hon verkar vara mer intresserad av att bråka än att lära sitt barn, hahahaha. Jag tycker dock inte att hon passar som mamma. Hon passar som modell, tror hon är det i verkligheten faktiskt.
Nej nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig under mitt mysiga täcke.
PP'PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0