Trött som en gris.

Då ha man varit duktig och joggat idag dådå. Känner som som en ny människa när man har joggat färdigt, härligt.
Vi åt god mat och hade allmänt trevligt. Efte maten åt vi kärleksmums. Så gott!
Nu har jag kommit på ett nytt uttryck, trött som en gris. Haha det låter lite konstigt. Sa det innan till lollo på msn och hon bara svarade mig. Jo grisar är ju såååå trötta? haha och jag bara ja om du inte visste det så är du kanske lite efterbliven. Haha, men jag tycker att det passar att säga trött som en gris när man är helt jäkla slut i kroppen.
Iallafall nu tittar jag på sjunde himlen, igen. Pluggade lite innan skulle egentligen läst nu men gaah pallade inte. Har verkligen tappat lusten om att läsa nu förtiden. Inte bra, måste verkligen ta tag i det.
/fanny ingelsson



jag älskar min nya gulliga t-shirt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0