Day 01 – Introduce yourself

Fanny Ingelsson en tjej vars humör går lite upp och ner. Står inte i centrum alltid. Älskar mer än någonting annat på jorden kläder. Har världens bästa vänner.
Tror det är ganska svårt att veta precis hur jag själv är som person. Ibland tvekar man på vad man vill och inte. Står inför svåra beslut som jag själv ibland behöver hjälp av andra att besluta. Ganska skrämmande men sant. Många tycker att man känner sig själv bäst, men sån är nog inte jag. Klart jag vet vad jag gillar och inte, men skulle någon komma fram till mig och säga "säg tre saker som är utmärkande för just dig" , hade jag behövt betänketid.
Jag är en sådan person som vill ha ett mål att satsa efter. Jag vill veta vad jag ska göra av mitt liv och mina dagar jag lever. Varje dag gör jag en slags to do lista i mitt huvud för att tiden inte bara ska rinna iväg. Tycker det är ganska svårt att ta tiden som den kommer. Jag är en av alla andra människor som har mina egna mål och drömmar.
Jag gillar min säng. Längtar allförmycket till framtiden. Saknar det som var innan. När jag dör ska jag ha upplevt hela livet och känna mig stolt över sakerna som jag gjort. Jag gillar inte att bli utmanad av andra, det gör mig rädd.



Kommentarer
Postat av: renée

Gumman lilla, du gillar inte din säng...du verkligen älskar den! :* Älskar dig och du bist perfect!

2010-12-12 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0