Day 02 – Your first love

Första kärleken? Den var allt svår.. Tror jag letar efter första kärleken fortfarande. Eller "letar" kanske jag inte gör. Många säger att man ska vänta och se vad som händer istället för att riktigt hitta en kille. Vem vet? Kärlek för mig betyder inte bara de intima sakerna. Kärlek för mig är två människor som förenar sig och väljer att finnas där för varandra alltid. Stå vid ens sida ovasett vilket beslut man fattar. Dela sin kärlek med en annan person är stort. Att bli älskad är enormt.
Kommer ihåg när jag gick på dagis. Där var en kille som var supersöt. Och jag kommer helt ärligt inte ihåg om vi belv något eller inte, men en sak kommer jag ihåg och det var att det var väääldigt många som tyckte han var snyggaste killen på avdelningen. Haha.
Äkta kärlek för mig, är när det pirrar i magen och är nykär för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0