yeeey ,

Titta vad fin den blev. Mycket fräschare än innan. Kände verkligen inte för att ha rosa längre. Och headern gjorde jag om i ett program som heter Picasa. Aldrig använt det innan men såg att jag hade det på datorn så jag provade och vips så blev det så jättefint och bra :) Sedan konverterade jag om bilde i Photoscape som jag har pratat om innan.
Ska lägga mig snart , skola imorgon ju. Och prov redan på onsdag som jag inte börjar kolla på ännu. Blir arg på mig själv, gud vad dålig stil fanny! Jag skulle egentligen börjat kolla på det idag men har kollat film och sen ja satt jag mig vid data så har inte blivit som planerat. Får väl sätta mig med det imorgon dådå.





s o m m a r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0