natti.

Nu har jag läst cirka 20 sidor i boken och den är hur bra som helst! Den handlar en kille och en tjej som träffades på ett plan till new york och föll för varandra direkt. Redan efter en vecka friade han till henne, nu reagerar deras vänner konstigt på dom. Längre har jag inte kommit.
Ska lägga mig snart och kolla om det finns något bra på teven. Brukar bara vara massa pangpang vid denna tiden men annars sätter jag igång en film och somnar till den.
Imorgon kanske jag och juhlia sticker till kvidinge, vi ska träffa renée och fixa maten tills på torsdag. Vi ska laga mat hos henne och sen ut och träffa några tror jag. Sedan på fredag har jag tagit ledigt från kvällan, rikigt skönt! Slippa gå upp vid halv tio och ut i det tråkiga vädret.

Pussar / f.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0