drick grönt te!

Sådär, har fixat lite käk nu. Kände inte för någon varm mat så det fick blit flingor å te. Har börjat dricka grönt-te, det ska tydligen vara bar för typ ämnesomsättningen. En som hade tipsat mamma om det så sa hon det till mig eftersom att jag brukar dricka te så jag har bestämt mig för att ge det en chans. Det faktiskt vatten. Och det är bra för kroppen.
Men ska äta å plugga nu. Ska försöka att bli färdig med mitt svenska arbete. Min svensk lärare sa till mig att jag hade planerat arbetet bra så att jag har inte alls mycket kavr. Bara framsidan, källförteckning också renskriva det sista här på datan. Det ska in på onsdag så att jag har gott om tid på mig.
pussssssssss.




jordgubbs tepåse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0