nässpray, näsdukar å idomin

Ja, rubriken säger allt. Somnade inte så bra igår, typ jag var ledsen och sånt menmen jag frös. Och ja tänkte ju inte hela vägen som vanligt så att imorse när jag vaknade var jag förkyld. Så nu sitter man här under täcket med pyjamas och mina tjockaste strumpor på mig. Så att om jag inte har något bättre för mig imorrn, spenderas dagen under mitt mysiga täcke. I alla fall på dagen. Sedan på kvällen kanske det händer något?
Vill bara säga att det ärINTE roligt att vara förkyld, ha ont i halsen och att behöva spraya upp nässpray i näsan. Kittlar så jäkla mycket.
Men ehmn, dagen i skolan var väl sådär lite halvbra. Men på sista lektionen så mådde jag bajs. Förlåt för ordvalet men kommer inte på något annat just nu. Huvudet dunkade och jag var både varm och kall samtidigt. Så wierd. Men efter skolan stack man te väla med klara, juhlia, oskar å filip. Hade sjukt roligigt även om jag bara hittade ett par örhänge. Men sedan så hade jag bara typ 300 kr med mig så liksom ja, det får man inte så mycket för. Sedan drog vi vidare till kvidinge och gjorde absolut inget! Men ändån trevligt.
Tycker i alla fall att alla ska tycka synd om mig?
& ja, en sak till ska verkligen skärpa mig med uppdateringen nu!
godnatt alla söta




söta mamma hade köpt detta finfina ljuset till mig,




detta nannar jag i, + en t-shirt

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Krya på dig! :-)

2009-11-22 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0