30e augusti

Hemma från skolan nudå. Jag tycker att det är orättvist att solen ska börja titta frma nu när vi går i skolan och inne hela dagarna. Innan när det var lov var det bara regnigt och nu är det sol. :( Ganska stressigt idag i skolan, men kan inte det nya schemat ännu så det är ganska förvirrande. Var och pratade med syv idag så ska nog fixa praktik på något vårdhem. Skulle vilja vara med min bror hos hemtjänsten fast han är bara vikare så ska se om jag kan hitta nummret till Vidåsen så ringer jag dit och snackar med dom.
Nej nu ska jag ut i solen och läsa ett tag. Har börjat på Elsas mode som nästan alla redan har läst.
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Mammiz

Det var inte BARA regn i sommar... JÄTTEVARM har det oxå varit.... flera veckor ;)

2010-09-03 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0