Oskar Linnros

har hittat ännu en underbar sångröst, oskar linnros. riktigt vackra texter.. har laddat över en hög låtar av han nu till ipoden och en massa annan härlig musik. för vi pker ju tidigt imorgonbitti! åh vad jag är taggad. ska bli så skönt att komma bort en vecka med bara massa sol, bad och shopping. när jag kommer tillbaka förväntar jag mig att ha med mig flera hundra fina bilder som jag gärna delar med mig för er fina läsare!
ikväll ska jag ha myskväll med amanda johanneson. vi ska titta på någon film och äta godis. sånt som behövs med jämna mellanrum. slänger in ett till inlägg innan vi åker. förresten, min dator hänger också med på semester. så lite uppdatreing kan ni allt förvänta er ;)
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0