the best.

min alla hjärtans dag har varit perfekt! den har bestått av
- underbara sms av människor
- cupcakes
- lars winnerbäck!
- träning
- bara varit med mig själv
- finfin present av kära mamma

och vet ni cupcakesen blev perfekt! första gånger jag gjorde dom och allt ju. fick jättefint armband, en ring och ett gulligt choklad hjärta av mamma :) sen har jag fikat med familjen och ätit goda hjärtkakor och sånt mumsigt.
alldeles perfekt! det är såna här dagar som verkligen är bäst, när man bara kan ta dagen som den kommer utan att något ska gå fel.
sängen kallar nu. skola imorgon ju.

pussar söta hjärtegryn.








Kommentarer
Postat av: louise

sv: hahha, ja! och snart är det loov!!! festa ? :)<3

2010-02-15 @ 16:07:34
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0