sammanfattning åk. 8 i bilder

har hittat på en hel del mer än detta under ett år men här kommer lite minnen:


trevlig kväll hos juhlia med blandade känslor och underbart folk

ute i snön och myser

lan hos renée i vintras

glada över att vinter är över och värmen är påväg!

flickorna kom hem till mig, vi lagade tacos och krängde onyttigheter

en av alla de gångerna vi åkte till kvidinge för att träffa pågarna där

firade nyår i kvidinge, gick runt och tiggde mat

jag och älsklingarna gjorde ännu ett försök till att lana, slutade med att klaras dator inte funkade och vi tittade film

jag fick min tandställning...

grillning på klinten

sista veckan i skolan, vi badade i bjuv i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0