sösösösööööndag

hemma från kyrkan. men nu kan jag inte hitta den lappen där man skriver in alla sina gudstjänster, hade den alldeles nyss. måste ha tappat den på vägen hem eller något.
inatt vaknade jag flera gånger av att jag mådde illa, fick en massa klökningar. måste ha varit efter maten vi åt igårkväll. en sån känsla är verkligen hemsk, när man mår illa och nästan spyr. efter att ha suttit en ungerfär halvtimme vid toaletten kunde jag lungt och fint krypa ner i sängen igen...
idag hade jag tänkt plugga lite till biologiprovet vi har i veckan. också ska vi till min kusin som fyller år. nej, nu ska jag titta klart på en film sedan blir det en snabbdejt med duschen.
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0