leave your taste on my tounge

Hejsanhoppsan.

Jag har gått och blivit förkyld. Mitt huvud höll på att sprängas ihjäl precis innan jag slutade för idag. Fast hade bara fått i mig en skål fil på rasten, så jag köpte med mig en risifrutti och åt på vägen hem. Nu börjar det bli roligt, fick stå i kassan och hela det köret idag också. Man märker vilken skillnad det är när man jobbar där, jämfört med om man bara är där för att handla. Allting ser så enkelt ut då, men så är det verkligen inte. Men kul också att lära sig.

Tro det eller ej, jag ska plugga lite. Har massa prov nästa vecka och en bok som ska läsas ut. Tror jag hoppar över tränigen ikväll eftersom att jag är snuvig.


Old

Kommentarer
Postat av: emmy

var praoar du ? :)

2010-10-12 @ 20:50:12
URL: http://toffingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du den tröjan (eller linnet?) som du har på dig på denna bilden? :0 :)

2010-10-21 @ 05:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0