Hang with me


Dagens // skinnjacka / Only// Byxor / Lindex// beige tröja / vero moda// torgvantar / Lindex// skor / skopunkten // halsduk / ??// Ray-Ban

Första dagen på länge som jag inte stressade iväg till skolan. Hade eftermiddagshäng med Klara. Hon anlände tillbaks till Sverige i lördags tror jag det var efter att ha varit i Polen ett par dagar. Är avis på att de redan har fått uppleva att gå i t-shirt och bli solbränd... 

Har fått ett så kallat hemprov av min lärare idag. Ska börja skriva lite på det. Vid sju har jag planerat in ett träningspass och ikväll en bra film. LOVE

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lagom snygg du var idag då! ;*

2011-04-04 @ 19:42:12
URL: http://jsfn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0